To warto wiedzieć
Polacy kochają działki! Wnioski po sezonie w pandemii
O tym, że grillowanie jest narodowym sportem Polaków wiedzieliśmy od dawna. Jednak po sezonie spędzonym w okolicznościach lockdownu, na popularności zyskał także sam wypoczynek na działce. Wszystko rozpoczęło się od konieczności znalezienia alternatywy dla spędzania...
“Pandemia to przyśpieszenie rozwoju branży home&garden”. Rozmowa z Krzysztofem Gieryszewskim, CSO Mirpol
Z Krzysztofem Gieryszewskim, Dyrektorem Handlowym w Mirpol, rozmawiamy o perspektywie działań w 2021 r. Okazuje się, że umiejętne odnalezienie się w sytuacji może sprawić, że dla biznesu pandemia to nie tylko negatywne skutki. Wiele firm przetrwało pierwszą falę...
Odpowiedzialność w biznesie – czym jest CSR?
Społeczna odpowiedzialność biznesu to działania mające na celu wydobycie z działalności firmy zachowań związanych nie z generowaniem zysku, ale ideowych, przydatnych szerszemu gronu. To między innymi angażowanie się w kwestie środowiskowe i społeczne. Odpowiedzialność...
3 narzędzia, z których naprawdę warto korzystać
Jakiś czas temu wspominaliśmy o rozwiązaniach, które pozwoliły nam na sprawne realizowanie działań w czasie pierwszego lockdownu, a także w kolejnych miesiącach 2020 r. Jeżeli wybór narzędzi umożliwiających zarządzanie pracą, zadaniami i czasem jest dopiero przed Tobą...
Psychologia biznesu – co to jest?
Psychologia biznesu jest dziedziną nauki, która zajmuje się przeniesieniem teorii psychologicznych na grunt biznesu. Zajmuje się człowiekiem, czyli pracownikiem. Dzięki jej zastosowaniu efektywność pracowników oraz konkurencyjność organizacji ma zostać zwiększona....
Rozmowa z Emilem Dudzikiem, CEO Mirpol – polskiego lidera w branży importu mebli i akcesoriów do domu i ogrodu
Rozmowa z Emilem Dudzikiem, CEO Mirpol - polskiego lidera w branży importu mebli i akcesoriów do domu i ogrodu. Podsumujemy mijający rok, skupiając się na wyciągnięciu wniosków z działania w okolicznościach pandemii, a także przyjrzymy się temu, co może przynieść...
Jak optymalizować działania sprzedażowe?
Przygotowanie do nowego roku to dobry czas na to, by zastanowić się nad czynnikami sprawiającymi, że działania sprzedażowe stają się bardziej efektywne. Na co warto zwrócić uwagę, by zoptymalizować sprzedaż? Skup się na obecnych klientach Wielu handlowców,...
Czy warto inwestować w działania wizerunkowe?
Dlaczego firmy inwestują gigantyczne środki na działania budujące markę? Po co wydawać pieniądze na kampanie, które nie sprzedają? Sprawdźmy, czy warto inwestować w działania wizerunkowe! Jeśli przyjmiemy podstawowy podział działań promocyjnych na kampanie sprzedażowe...
Jak kupują Polacy? Trendy w zakupach stacjonarnych
Czy tendencje zakupowe Polaków zmieniają się z roku na rok? W branży handlowej obserwacja zachowań konsumentów może być istotnym ogniwem działań strategicznych. Bieżący rok i wprowadzony lockdown to bezcenne źródło informacji na temat nadchodzących trendów. Według...
Jak rozmawiać z klientem, czyli zastosuj język korzyści
Rozmowy z klientami mogą być koszmarną stratą czasu albo naprawdę dobrze zaplanowaną inwestycją. Prowadzenie konwersacji to stały element biznesu - szczególnie w przypadku handlu. Obejmuje szeroki wachlarz punktów styku: od oferty, po rozmowy na etapie reklamacji. Jak...
3 rzeczy o customer service, które warto wiedzieć
Wiele firm próbuje poprawić swoje wyniki sprzedażowe, pracując nad poszerzeniem oferty produktowej lub zmianą polityki cenowej. Okazuje się jednak, że istnieje wyraźna zależność pomiędzy sprzedażą a customer service. Co warto wiedzieć o obsłudze klienta? 1. Produkty i...