To warto wiedzieć

Polacy kochają działki! Wnioski po sezonie w pandemii

Polacy kochają działki! Wnioski po sezonie w pandemii

O tym, że grillowanie jest narodowym sportem Polaków wiedzieliśmy od dawna. Jednak po sezonie spędzonym w okolicznościach lockdownu, na popularności zyskał także sam wypoczynek na działce.  Wszystko rozpoczęło się od konieczności znalezienia alternatywy dla spędzania...

Odpowiedzialność w biznesie – czym jest CSR?

Odpowiedzialność w biznesie – czym jest CSR?

Społeczna odpowiedzialność biznesu to działania mające na celu wydobycie z działalności firmy zachowań związanych nie z generowaniem zysku, ale ideowych, przydatnych szerszemu gronu. To między innymi angażowanie się w kwestie środowiskowe i społeczne. Odpowiedzialność...

3 narzędzia, z których naprawdę warto korzystać

3 narzędzia, z których naprawdę warto korzystać

Jakiś czas temu wspominaliśmy o rozwiązaniach, które pozwoliły nam na sprawne realizowanie działań w czasie pierwszego lockdownu, a także w kolejnych miesiącach 2020 r. Jeżeli wybór narzędzi umożliwiających zarządzanie pracą, zadaniami i czasem jest dopiero przed Tobą...

Psychologia biznesu – co to jest?

Psychologia biznesu – co to jest?

Psychologia biznesu jest dziedziną nauki, która zajmuje się przeniesieniem teorii psychologicznych na grunt biznesu. Zajmuje się człowiekiem, czyli pracownikiem. Dzięki jej zastosowaniu efektywność pracowników oraz konkurencyjność organizacji ma zostać zwiększona....

Jak optymalizować działania sprzedażowe?

Jak optymalizować działania sprzedażowe?

Przygotowanie do nowego roku to dobry czas na to, by zastanowić się nad czynnikami sprawiającymi, że działania sprzedażowe stają się bardziej efektywne. Na co warto zwrócić uwagę, by zoptymalizować sprzedaż?   Skup się na obecnych klientach Wielu handlowców,...

Czy warto inwestować w działania wizerunkowe?

Czy warto inwestować w działania wizerunkowe?

Dlaczego firmy inwestują gigantyczne środki na działania budujące markę? Po co wydawać pieniądze na kampanie, które nie sprzedają? Sprawdźmy, czy warto inwestować w działania wizerunkowe! Jeśli przyjmiemy podstawowy podział działań promocyjnych na kampanie sprzedażowe...

Jak kupują Polacy? Trendy w zakupach stacjonarnych

Jak kupują Polacy? Trendy w zakupach stacjonarnych

Czy tendencje zakupowe Polaków zmieniają się z roku na rok? W branży handlowej obserwacja zachowań konsumentów może być istotnym ogniwem działań strategicznych. Bieżący rok i wprowadzony lockdown to bezcenne źródło informacji na temat nadchodzących trendów.  Według...

Jak rozmawiać z klientem, czyli zastosuj język korzyści

Jak rozmawiać z klientem, czyli zastosuj język korzyści

Rozmowy z klientami mogą być koszmarną stratą czasu albo naprawdę dobrze zaplanowaną inwestycją. Prowadzenie konwersacji to stały element biznesu - szczególnie w przypadku handlu. Obejmuje szeroki wachlarz punktów styku: od oferty, po rozmowy na etapie reklamacji. Jak...

3 rzeczy o customer service, które warto wiedzieć

3 rzeczy o customer service, które warto wiedzieć

Wiele firm próbuje poprawić swoje wyniki sprzedażowe, pracując nad poszerzeniem oferty produktowej lub zmianą polityki cenowej. Okazuje się jednak, że istnieje wyraźna zależność pomiędzy sprzedażą a customer service. Co warto wiedzieć o obsłudze klienta? 1. Produkty i...

ul. Ciasna 3, 35-232 Rzeszow, Poland

+48 509 440 591

biuro@mirpol.rzeszow.pl