Strefa eksperta

Czy warto inwestować w działania wizerunkowe?

Czy warto inwestować w działania wizerunkowe?

Dlaczego firmy inwestują gigantyczne środki na działania budujące markę? Po co wydawać pieniądze na kampanie, które nie sprzedają? Sprawdźmy, czy warto inwestować w działania wizerunkowe! Jeśli przyjmiemy podstawowy podział działań promocyjnych na kampanie sprzedażowe...

Jak kupują Polacy? Trendy w zakupach stacjonarnych

Jak kupują Polacy? Trendy w zakupach stacjonarnych

Czy tendencje zakupowe Polaków zmieniają się z roku na rok? W branży handlowej obserwacja zachowań konsumentów może być istotnym ogniwem działań strategicznych. Bieżący rok i wprowadzony lockdown to bezcenne źródło informacji na temat nadchodzących trendów.  Według...

Jak rozmawiać z klientem, czyli zastosuj język korzyści

Jak rozmawiać z klientem, czyli zastosuj język korzyści

Rozmowy z klientami mogą być koszmarną stratą czasu albo naprawdę dobrze zaplanowaną inwestycją. Prowadzenie konwersacji to stały element biznesu - szczególnie w przypadku handlu. Obejmuje szeroki wachlarz punktów styku: od oferty, po rozmowy na etapie reklamacji. Jak...

3 rzeczy o customer service, które warto wiedzieć

3 rzeczy o customer service, które warto wiedzieć

Wiele firm próbuje poprawić swoje wyniki sprzedażowe, pracując nad poszerzeniem oferty produktowej lub zmianą polityki cenowej. Okazuje się jednak, że istnieje wyraźna zależność pomiędzy sprzedażą a customer service. Co warto wiedzieć o obsłudze klienta? 1. Produkty i...

Formularz reklamacji

Sklep online

Współpraca

Kontakt

Katalog 2021